Your Community Bookstore
RM12.90
BEDAH DAH POPULAR - ANA MUSLIM
Price RM12.90
Product SKU 9789674491291
Brand Ana Muslim
Availability In Stock
Quantity
Description

Bedah Gemuk! Bedah Debab! Bedah Chubby! Bedah Kuat Makan! Bedah... Bedah... Argh... Panggilan yang membuatkan aku rasa sakitnya tuh di sini! Di dalam hatiku! Korang faham tak macam mana rasanya? Ish... Kenapalah gelaran yang tak best ni dapat pada aku? Diorang tak tahu ke yang aku ni ada nama terindah lagi tertarik dan menarik? Gelaran yang tu jugalah yang diorang suka. Lagi satu hal, salah ke kalau aku ni kuat makan? Dah aku suka! Makan tu nikmat tau! Kadang-kadang aku rasa hambar je hidup aku ni... Aku nak juga jadi macam orang lain. Ha... Popular macam diva-diva sekolah ke, kampung ke... Bukan popular pasal fizikal aku ni je. Korang rasa, boleh tak hidup aku yang suka diejek dan dibuli ni berubah? Kalau nak tahu, bacalah cerita aku ni... Manalah tahu korang pun sama macam aku.