Your Community Bookstore
RM15.90
DRAMA TIK..TIK AKU NORMAL
Price RM15.90
Product SKU 9789674032685
Brand Ana Muslim
Availability In Stock
Quantity
Description

Apa yang aku buat, semua serba tak kena. Kena marah tu, tak payah cakaplah kan. Dah macam makanan ruji. Kadang-kadang sampai terfikir, aku ni tak normal ke apa?
Tapi, kurang sikit haru-biru bila ada kawan macam budak bertiga ni. Kalau aku nak tergolek, ada je tukang sambut. Heheh. Diorang pun dah faham perangai aku yang suka ber-drama ni samalah macam aku pun faham perangai diorang. BFF-lah katakan...
Lebih-lebih lagi si handsome mata biru ni. Kalau ubi tu diam-diam berisi, dia ni diam-diam caring orangnya. Tak percaya, bacalah kat dalam. Kalau korang jadi syok tak ketahuan lepas baca novel ni, aku tak bertanggungjawab okey!