Your Community Bookstore
RM15.90
SAYA BUDAK BARU BELAJAR - KALAU SALAH, AJARI AKU
Price RM15.90
Product SKU 9789670604299
Availability Out Of Stock
Description

Korang tau tak, cite ni spesel tau. Tak de yang tak best. Kalu korang baca, cam kena je ngan diri korang. Silap haribulan, korang ingat cite korang pulak. Nangis kalau tak dapat baca kisah jejaka hangat di pasaran ni. Dahlah bahasanya sempoi, tak sabo-sabo rasenya nak abiskan buku ni. Pastu, asyik nak gelak je baca. Bila dah start gelak tu, dah tak leh nak berenti. Benda tak kelakar pun, rasa nak gelak. Dah jadi cam orang tak betul dibuatnya. Kalu ada bran, sendiri baca la…