Your Community Bookstore
RM25.00
AKU BUKAN MALAIKAT 2: OBLIGASI
Price RM25.00
Product SKU 9789671404874
Brand Tarbiah Sentap Press
Availability In Stock
Quantity
Description

Untuk siapa buku ini?

• Untuk mereka yang rasa bahawa hidup ini hanya makan, minum, belajar, kerja, kahwin, dapat anak, pencen, goyang kaki, lepas tu tunggu mati.

• Untuk mereka yang merasakan bahawa nak jiwa selalu kacau, rasa tak bahagia, solat tak khusyuk, tak pernah buat pengorbanan, baca al-Quran pun tergagap, dan tak tahu sejarah diri sendiri.

• Untuk mereka yang merasakan dakwah tu hanya untuk ustazah, ulamak mufti, padahal dakwah tu untuk semua umat Islam akhir zaman.

• Untuk mereka yang selalu kena tipu lelaki dan nak tahu sangat sebahagian rahsia lelaki, serta macam mana nak hadapinya.

• Untuk mereka yang anggap bahawa belajar agama ini cukup di sekolah atau universiti, lepas tu tak yah buat dakwah. Wah lemak kau.

• Untuk mereka yang takut nak baca buku sebab orang kata nanti berguru dengan syaitan, atau yang mereka selalu kena label penunggang agama atau penjual agama, sini saya selesaikan salah faham.

• Untuk mereka yang buat dakwah sambil lewa, lepas tu rasa macam dah win sangat je, tetapi akhirnya futur dan juga yang selalu kena tipu daya iblis, di sini saya kongsi beberapa tips untuk kau.

• Untuk mereka yang semangat nak buat dakwah di sekolah dan kampus, serta terasa nak ikut usrah cuma tak tahu apa dia dan macam mana, mari saya kongsikan beberapa tips dan trik.

• Dan sudah pasti untuk diri saya sendiri yang sembang kencang, tetapi banyak yang tak jalan. Saya berharap agar pembaca dapat menerima karya ini dengan baik, dapat amalkan dan sampaikan kepada keluarga dan sahabat handai. Agar karya ini dapat dimanfaatkan dengan baik untuk ummat ini.